سلیمی مطرح کرد؛

138 کیلومتر از معابر تهران برای روشندلان مناسب سازی شد

مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: از 315 کیلومتری که در سال 1403 برنامه تکلیفی مناطق 22 گانه برای مناسب سازی معابر برای روشندلان است، تاکنون 138 کیلومتر را مناسب سازی کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایتخت 12 هزار کیلومتر مسیر پیاده روی دارد که امروزه نیاز به تصحیح و نوسازی است، به خصوص برای روشندلانی که باید در این مسیرها گام بر می دارند.

حامد سلیمی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران در رابطه با مناسب سازی مسیرها در این باره مطرح کرد: مناسب سازی مسیرها در برنامه سال 1403 عملاً تعیین تکلیف شده است و ما به مناطق ابلاغ کردیم و اعتبار مستقیم را نیز در اختیار آن ها قرار دادیم. با توجه به زمان ابلاغ بودجه و تخصیص اعتبار منطقه، تقریباً حدود 2 ماه است که کار به صورت جدی دارد انجام می شود.

وی افزود: بر اساس آمار شهرداری تهران 43 درصد از تکلیف قانونی برای مناسب سازی معابر شهری برای روشندلان در نیمه نخست سال را انجام داده است.

سلیمی با اشاره به اینکه از 315 کیلومتری که در سال 1403 برنامه تکلیفی مناطق 22 گانه است، 138 کیلومتر را مناسب سازی کرده ایم، گفت: امیدواریم که تا پایان سال 1403 تکلیفی که بر عهده مناطق است؛ به طور کامل انجام شود.

نظرات

captcha